Informatii produs
Mixuri | Cafea cu cafea verde si cafea cu canepa a caror aroma este cel mai bun pentru o trezire gustoasa |
---|---|
Probios | Cafea cu ginseng |
Ingrediente | Cafea arabica prajita si macinata 89 zahar din trestie arome naturale extract de ginseng 2 ingrediente provenite din |
Alergeni | Poate contine urme de cereale gluten |
Certificare | Itbio007 |
Conditii de pastrare si consum | A se pastra intrun loc uscat si racoros |
Origine | Agricultura |
Despre Probios
Probios a fost fondată în 1978 în Italia cu misiunea de a promova bunăstarea prin produse naturale și organice, în special cele care conțin probiotice. Brandul pune un accent puternic pe legătura dintre un intestin sănătos și vitalitatea generală.
Probios a fost un pionier în producția de alimente organice și probiotice. Gama de produse a mărcii include o varietate de articole, cum ar fi suplimente probiotice, alimente fermentate și gustări organice. Utilizarea probioticelor în produsele lor are ca scop susținerea sănătății digestive, întărirea sistemului imunitar și contribuția la echilibrul general al organismului.
Marca se angajează să respecte practicile durabile și etice. Multe dintre produsele Probios sunt realizate cu ingrediente organice și non-OMG, aliniindu-se cu cererea tot mai mare de alegeri mai sănătoase și conștiente de mediu. Accentul pus pe calitate și ingrediente naturale a contribuit la reputația Probios ca un nume de încredere în industria sănătății și wellness.
De-a lungul anilor, Probios și-a extins linia de produse pentru a răspunde diferitelor preferințe și nevoi alimentare. Fie că este vorba de suplimente cu probiotice, opțiuni fără gluten sau gustări organice, Probios continuă să inoveze în domeniul alimentelor axate pe sănătate.
Călătoria lui Probios este caracterizată de o dedicare pentru bunăstarea holistică, un angajament față de calitate și o înțelegere a relației simbiotice dintre nutriție și sănătate. Pe măsură ce consumatorii acordă din ce în ce mai mult prioritate alegerilor naturale și organice, Probios rămâne un jucător cheie în furnizarea de produse care se aliniază acestor valori.